הזמן הטוב ביותר להשקעה בשומרון הוא עכשיו! - nadlanfree

גלריה

הזמן הטוב ביותר להשקעה בשומרון הוא עכשיו!

ההשקעה הנדל”ן המדוברת ביותר בשומרון
כ15 דקות מצומת מורשה, דרכי הגישה למקום כבר נסללו.

זה הזמן לדאוג לעתיד הכלכלי שלך!

בזמן שהתלבטת, המשפחות שרכשו יחידה לפני כ-3 שנים נהנו מעליית מחיר של 82.3% המהווה תשואה גבוהה ובלתי רגילה לקטגוריית ההשקעות.

•  יחידות קרקע נמכרות ב155K ש”ח ליחידה.

מה הסיבה שדווקא עכשיו אנחנו מזהים הזדמנות להתקדמות משמעותית בפרויקט?

לאור כניסת הממשלה החדשה אשר חרטה על דגלה לטפל בנושא קידום ופיתוח השומרון, אנחנו צופים התקדמות משמעותית בקידום התוכניות, כמובן שכל התקדמות באישורים ובוועדות ההיתרים מעלה ומזניק את עלות הקרקע!.

ההזדמנות הפיננסית מעבר לקו הירוק

 קרקעות להשקעה מעבר לקו הירוק הפכו לנושא החם בקרב יזמים ומשקיעי נדל”ן בכל רחבי הארץ ויש לכך מספר סיבות משמעותיות. ראשית כל עניין העלות. בעוד ברחבי הארץ מחירי הדיור מאמירים בקצב שיא, הרי שבאזורי יהודה ושומרון ניתן למצוא עסקאות נדל”ן במחירים שפויים וברי השגה. שנית, התהליכים הבירוקרטיים בדרך לבנייה קצרים ופשוטים יותר לעומת אזורים אחרים, לרבות הקלות במיסוי שמספקת המדינה במעוזים אלו.

אחד משטחי הנדל”ן הרותחים באזור זה, נמצא במרחק של רבע שעה נסיעה מכפר סבא, צמוד ליישוב קרני שומרון בו מתוכננת לקום שכונת “נווה דורות” – שכונה אשר תהנה מאווירה פסטורלית ונופים קסומים ותתאפיין במרקם החברתי האיכותי בה מוכר היישוב. יש לציין כי מלבד תהליך ההפשרה המקוצר, קיים גם יתרון כלכלי עצום בהשקעה במקום בכך שאין צורך בתשלום היטל השבחה. בתחומי הקו הירוק, מדובר בתשלום של 50% מהרווח. כך שבחישוב פשוט, פרויקט מעבר לקו הירוק רווחי פי 2.

 וכאן הגענו לדובדבן שבקצפת – המחיר. כיום משווקים בקרני שומרון יחידת שטח של 100 מ”ר, בתמורה ל-155 אלף שקל בלבד!

 מכיוון שתהליכי הפשרת קרקעות מעבר לקו הירוק קצרים משמעותית, הצפי הוא כי תוך 4 עד 5 שנים שוויה של הקרקע, יעמוד על כ-500 אלף שקל, במילים פשוטות – צפי לזינוק של 350% ממחיר הרכישה! חשוב להדגיש כי מדובר בקרקע בבעלות פרטית של יהודים, עם רישום בטאבו אריאל. כמו כן, כל יחידת קרקע נרשמת מיידית על שם הרוכש, באמצעות אישור זכויות ורישום משכון (בשונה מפרויקטים של אדמות מנהל).

 לסיכומו של עניין: אם גם אתם תרים אחר השקעת נדל”ן כדאית ורוצים למקסם את פוטנציאל הרווח של ההון העומד לרשותכם, מהרו לנצל את ההזדמנות הנדירה במעוז הנדל”ן הרותח והמדובר ביותר.

להשארת פרטים לחצו כאן

למידע נוסף על ההשקעה השאירו פרטים

עוד מידע שיעניין אותך

מאמרי נדל"ן אחרונים שעלו :

מניות או נדלן?

השקעות פיננסי קרקעות מניות נדל”ן או מניות? איזה משני אפיקי ההשקעה הנפוצים ביותר הוא המשתלם יותר? בחירה מושכלת היא אכן אפשרית, במיוחד כשיש הזדמנויות יוצאות

קרא עוד »

מאגר השקעות נדלן

מאגר השקעות נדל”ן שוות במיוחד השקעות נדל”ן בארץ השקעות נדל”ן בחו”ל השקעות בקרקעות למציאת ההשקעה המשתלמת עבורכם השאירו פרטים מחירי הדיור שנוסקים בכל רחבי הארץ,

קרא עוד »